پازار نسخه شرکتی

یک شرکت برای اداره کسب و کار خود به یک برنامه جامع حسابداری دارد تا اطلاعات مالی خود را به صورت یکپارچه در اختیار داشته باشد و بتواند نیازهای اولیه خود شامل جمع آوری، تجزیه و تحلیل، طبقه بندی، تایید، تفسیر و ارائه اطلاعات مالی را انجام دهد. یک شرکت با فرایندهای مانند تهیه صورتهای مالی نقدی، پرونده های مالی، ترازنامه ها و موارد دیگر رو به رو است که برای اداره این امور می توانند از نرم افزار حسابداری پازار نسخه شرکتی استفاده نمایند.

امکانات اصلی نرم افزار

نسخه شرکتی یکی از قوی ترین و کامل ترین محصولات پازار بوده که مناسب برای شرکت های بزرگ و پیشرفته طراحی و عرضه شده که امکانات وسیعی را در بر میگیرد و برای مدیریت این امکان را فراهم میسازد تا دسترسی به کلیدی ترین اطلاعات کسب و کار خود بصورت متمرکز و یکپارچه، در هر زمان و مکان دسترسی داشته باشند. امکانات اصلی این نسخه که بصورت پیشفرض موجود میباشند و نقطه قوت این محصول بشمار می آید میتوان به مدیریت حسابداری، مدیریت مالیات، اموال و دارایی ها، مدیریت مرجوعی، پشتیبان گیری اطلاعات، انبار داری پیشرفته، تعریف کالای پند واحدی، مدیریت مشتریان و طرف حساب ها، مدیریت کاربران و ... اشاره کرد.

در مدیریت حسابداری امکان ثبت اسناد حسابداری بصورت دستی و اتوماتیک از برگه ها در تاریخ مشخص میسر ساخته تا شرکت ها برای اداره کسب و کار خود اطلاعات مالی خود را به صورت یکپارچه در اختیار داشته باشند. همچنین ماژول مدیریت مالیات امکان تنظیم و تعریف مالیات فروش شرکت را بصورت دقیق و گسترده فراهم ساخته تا با اطلاع دقیق از میزان مالیات فروش و شرکت بتوانند سود کسب و کار خود را مدیریت کنند

معیارهای مهم نرم افزار حسابداری

از معیارهای مهم نرم افزار که در تمامی نسخه های نرم افزار حسابداری پازار ثابت بوده و به شهرت این نرم افزار حسابداری محبوب افزون تر کرده میتوان به گزینه های زیر اشاره داشت.

  • کاربری آسان
  • قیمت مناسب
  • قابلیت گزارش دهی
  • خدمات پشتیبانی
  • پازار کارت اعتباری

امکانات اختیاری نرم افزار

از جمله مهمترین امکاناتی که قابل افزودن به نسخه شرکتی میباشند و برای کسب و کارهای متفاوت مفید و قابل استفاده است متوان به تولید ساده، محاسبه قیمت تمام شده، مدیریت پروژه ها و هزینه های مربوطه، مدیریت کمپین ها و جشنواره ها، مدیریت SMS، پخش مویرگی، سفارش گیری از طریق تبلت، چند ارزی، اضافه نمودن کاربر شبکه و ... اشاره داشت. این امکانات با نام ماژول عرضه گردیده و قابل خریداری است. ارتقا نرم افزار با افزودن این ماژول ها میسر میباشد.

نرم افزار پازار شرکتی، سیستمی یکپارچه جهت پوشش نیازهای مختلف کسب کار برای شرکتها و یا سازمانها می باشد. این نرم افزار همچنین می تواند بصورت یکپارچه کلیه ی عملیات واحد های مختلف شرکت از جمله واحد انبار، فروش، خرید، مالی و منابع انسانی را مدیریت نماید. همچنین با برقراری ارتباط بین اطلاعات واحد های مختلف سازمانی به مدیر شرکت برای تصمیم گیری اثربخش یاری می رساند.